Kérés

Oldalamon a saját szerkesztésű képeimet találod. Kérlek ne szerkeszd át őket és ne távolítsd el a nevem! Köszönöm!

2012. november 26., hétfő

Egyszerű = bonyolult?

  Azt hittem, ha valami tud magyarul akkor megy minden mint a karikacsapás. Abba nem gondoltam bele, hogy mennyi új dolgot kell megtanulnom. Valahogy magamtól rájöttem, hogy kell egy alapkép és egy átlátszó hátterű ( png ) kép. Kerestem a neten egy erdőt meg egy angyalt . Kicsit megijedtem, hogy az angyal mögött kockás a háttér, de ez nem tántorított el, gondoltam ha nem jó keresek egy másik képet hátha az jó lesz. Így tapasztaltam meg, hogy a .png kép háttere szerkesztés közben kockás. Némi próbálkozás után sikerült bemásolnom az angyalt az erdőbe. Nagyon büszke voltam első munkámra. Gyakorlásként családom tagjait  vágtam ki különböző fotókból és helyeztem el őket a világ minden táján. Mivel akkor még nem tudtam használni a polygont, radírral próbáltam eltüntetni a hátteret. Rengetegszer kezdhettem elölről az egészet, de nem adtam fel! Maradék időmben csodáltam a neten talált képeket. Ekkor ért a következő meglepetés! Találtam egy képet a szerkesztő felületről és rájöttem, hogy az enyém nem is így néz ki. A képen lévőnek az oldala tele volt mindenfélével az enyémen meg semmi. Neki álltam keresgélni a neten, hátha rájövök mi a baj. Így találtam meg LadyJ oldalát, ahol olyan szavakkal ismerkedtem meg, hogy plugin meg bővitmény. Neki álltam letöltögetni őket, hogy kicsit "felturbózzam" a képszerkesztő progimat. Aztán elkezdtem kipróbálni őket, hogy tudjam melyik mire jó. Mikor ezzel megvoltam, már vészesen közeledett a karácsony. Az jutott az eszembe, meglepem barátaimat és szeretteimet saját magam által készített képeslapokkal. Neki is álltam családtagoknak, kivágtam és egy szép karácsonyi háttér elé helyeztem magunkat. Kedves ismerőseimnek pedig karácsonyi képeslapokat "gyártottam". Milyenek is voltak ezek a képeslapok? Ma már nem küldeném el őket, de a lényeg az, hogy mindenki örült az ajándéknak. 
 A karácsonyi képeslapok után következtek az újévi képeslapok. Itt jött el az a pillanat, amikor egy következő szintre léptem. Ezt a szintet én úgy nevezem gyűjtögetés. Erről írok majd legközelebb. Addig is szeretettel várlak oldalaimon. 


       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése