Kérés

Oldalamon a saját szerkesztésű képeimet találod. Kérlek ne szerkeszd át őket és ne távolítsd el a nevem! Köszönöm!

2012. november 27., kedd

Gyűjtögetés

 Elmúlt karácsony és szilveszter. Nagyon elégedett voltam magammal, úgy gondoltam, hogy csodaszép képeket alkottam. Aztán rátaláltam Hugica oldalára és rádöbbentem arra, hogy rengeteg mindent nem tudok, pontosabban szinte semmit sem tudok. A képek pedig amikre azt hittem csodaszépek, hát nem voltak azok. Kicsit elkeseredtem. Hihetetlenül bénának éreztem magam. Kezdeti lelkesedésem kezdett alább hagyni. Hugica oldalán rengeteg képszerkesztő leírás volt és a hozzávalókat is lelehetett tölteni. Kezdtem az egészet elölről. Sokat mérgelődtem azon, hogy egyszerű dolgokra miért nem tudtam rájönni magamtól. Mikor szinte az összes képet megcsináltam, új tudásommal felvértezve úgy gondoltam készen állok. A gond az volt, hogy semmi hozzávalóm nem volt, azok nélkül pedig nem megy. Elkezdődött a keresgélés és nem volt megállás. Hátterek, kiegészítők, masnik, tájképek stb. Hamar eljutottam a francia oldalakig, azok az oldalak valóságos kincsesbányák voltak a számomra. Lassan már azt is megértettem mi micsoda. Semmit nem tudok franciául, de az oldalaikon nagyon jól tájékozódom. Gyűjtögettem és gyűjtögettem. Nem mindenről tudtam mire is lesz majd jó, de kellett nekem. Két dolgot nem töltöttem le, nőket és férfiakat. Mármint valós személyeket. Valahogy én sem szeretném, ha egy idegen által szerkesztett képen ott virítanék. Igaz erre kicsi az esély, de mégis. A weboldalamon vannak ilyen képek, mert tudom, hogy sokan szeretik használni őket.
 A gyűjtögetés folytatódott. Egy idő után át kellett néznem a gyűjteményem és valami rendszer szerint rakosgatni őket, mert amit kitaláltam nem igen működött. A rendezgetés eltartott egy darabig, de közben az új képeket csak töltögettem és töltögettem. Aztán azt mondtam elég volt, neki álltam inkább felhasználni amit addig gyűjtöttem, de sokszor előfordult, hogy a fejemben lévő képhez pont hiányzott valami és kezdődött minden elölről. Rájöttem, hogy a gyűjtögetésnek sosincs vége. Ha meglátok egy szép képet a neten egyből az jut eszembe mit is tudnék ebből csinálni és neki állok. Már nem esem kétségbe ha egy kép nem olyan lett mint gondoltam, kezdem elölről, addig amíg olyan nem lesz mint amilyennek én elképzeltem, de az sem baj, ha valami teljesen más lesz.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése