Kérés

Oldalamon a saját szerkesztésű képeimet találod. Kérlek ne szerkeszd át őket és ne távolítsd el a nevem! Köszönöm!

2012. november 25., vasárnap

Első próbálkozások

Szeretettel köszöntök mindenkit. A nevem Mesi, kb. 1 éve találkoztam a Photfiltre Studio képszerkesztő programmal. Erről az egy évről szeretnék mesélni nektek, és mindarról amit ez a hobbim vont maga után. Mert ha már vannak képeid, azokat szeretnéd megosztani, ehhez weboldal kell és ha már van weboldalad találsz egy ilyen blogot és úgy gondolod megpróbálod ezt is. De egy kicsit előre szaladtam. Egy évvel ezelőtt csak néztem a csodálatos képeket a neten, és eszembe sem jutott elgondolkodni azon, hogyan is készülnek. Aztán teljesen véletlenül találkoztunk ő meg én. Valahogy mindig úgy adódik, hogy mindig éjszaka találok számomra érdekes dolgokat ( mint ezt a blogot is ) és mindegy hány óra van, bele kell vetnem magam. Ezt is hagyhattam volna holnapra, de hát én már csak ilyen vagyok. Itt ülök és lényegében azt sem tudom mi lesz ebből, de majd ez is kialakul. Szóval a Photofiltre Studioval is valamikor késő éjszaka találkoztam. Letöltöttem és csak néztük egymást. Nagy előnye, hogy tud magyarul, így azt gondoltam könnyen boldogulok vele, de erről majd legközelebb mesélek. Addig is szeretettel várlak weboldalaimon, ahonnan képeimet képeslapként is elküldheted.
Mesi képeslapjai
Mivel nemsokára karácsony látogasd meg ünnepi oldalamat is.
Mesi ünnepi oldala

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése