Kérés

Oldalamon a saját szerkesztésű képeimet találod. Kérlek ne szerkeszd át őket és ne távolítsd el a nevem! Köszönöm!

2012. december 9., vasárnap

Miért?

Lassan felfedeztem a külföldi PFS-el foglalkozó oldalakat, amiknek azon kívül, hogy nehéz volt őket lefordítani volt még egy hátránya, még pedig az, hogy mindenféle pluginokat le kellett tölteni a képek elkészítéséhez. Ma már tudom, hogy csak olyan plugint töltök le, amit sokszor használok.
Szaladt az idő, lassan eljött a húsvét. Ismét meg akartam lepni szeretteimet saját készítésű képeslapokkal ezek már valamivel szebbek lettek, mint a karácsonyiak, de közben készültek egyéb képek is szép számmal. Ekkor tette fel életem párja azt a bizonyos kérdést: - Miért? - Mert azt még megértette, hogy bizonyos alkalmakra készítek képet a barátaimnak, de azt már kevésbé, hogy neki igazából semmit sem mondó képek készülnek. Amikor kikértem egy - egy kész képről a véleményét, az kb. így zajlott: - Szép, szép, de az miért van ott, és különben is mi a lényege? Megpróbáltam neki elmagyarázni, de mit ér az egész, ha el kell magyarázni? Tényleg miért is csinálom? Mi értelme az egésznek? Talán az alkotás öröme, valami új létrehozása? Igazából, nem tudtam válaszolni a kérdésre. Ma egy év elteltével sem tudok. Egyesek szerint az egésznek semmi értelme, felesleges időpocsékolás. Valaki ezt is művészetnek nevezi. Én nem nevezném sem időpocsékolásnak, sem művészetnek. Sokan szenvedélyesen gyűjtenek, mondjuk bélyeget, vagy érméket, vagy szenvedélyesen sütnek - főznek. Én képeket szerkesztek szenvedélyesen, és már eszembe sem jut, megkérdezni magamtól, hogy: MIÉRT?  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése