Kérés

Oldalamon a saját szerkesztésű képeimet találod. Kérlek ne szerkeszd át őket és ne távolítsd el a nevem! Köszönöm!

2012. december 6., csütörtök

Új szó - tutorial

Miután túljutottam a maszkolásos korszakon, úgy gondoltam, még mindig nem tudok eleget. ( Még most sem, rengeteg tanulni valóm még.) Elkezdtem újabb oldalak után kutakodni. Egy új szóval gyarapodott a szókincsem ez a szó a tutorial.  Nem volt egyszerű olyan oldalt találnom ami a Photofiltre Studióval foglalkozik. 10 oldalból 9,5 PSP leírásokat tartalmaz. Nagyon örültem amikor sok sok keresgélés után találtam egy-egy olyan nekem való oldalt. Itt jött az újabb nehézség, rájöttem arra, hogy az életem során meg kellett volna tanulnom franciául. De mivel nem tettem, így a fordító programokra bíztam magam. Azt hiszem mindenki ismeri ezeknek a programoknak az igencsak korlátolt képességét, ha a magyarra fordításról van szó. Néha nevettem, néha bosszankodtam és nagyon sokszor magamnak kellett rájönnöm mit is kell tennem. Abban még mindig nem vagyok biztos, hogy tényleg azt csináltam ami oda le volt írva. De ha sikerült valami hasonló képet összehoznom, mint amiről a leírás szólt elégedett voltam magammal. Franciául még mindig nem tanultam meg, de ami késik nem múlik.  
Újabb és újabb oldalakat kerestem, de nem igen találtam. Nem tudom miért használják olyan kevesen, valahol azt olvastam, hogy a Photfiltre Studio a kezdők programja. Lehet, hogy ezért, mert mások is így gondolják. Néha majdnem elcsábított a PSP, de mivel hűséges típus vagyok, nem töltöttem le. Nem tudom mennyivel tud többet mint az én nagy kedvencem, de én kitartok mellette. Keresgélek és tanulgatok tovább.      


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése