Kérés

Oldalamon a saját szerkesztésű képeimet találod. Kérlek ne szerkeszd át őket és ne távolítsd el a nevem! Köszönöm!

2012. november 29., csütörtök

A maszkok

 Mikor letöltöttem a képszerkesztő programomat és szétnéztem benne, láttam, hogy van benne egy olyan mappa, hogy masks. Gondoltam megnézem. Nagyon nem értettem a dolgot. Miért vannak egy képszerkesztőben amivel elvileg csodaszép képeket lehet készíteni, nem túl szép fekete fehér képek? Mihez is kezdjek velük? Kicsit olvasgattam a maszkokról, de valahogy nem akaródzott használni őket. Megpróbáltam őket színezni, meg mindenféléket csinálni velük, a végeredmény nem lett szebb. Egy időre félre tettem őket, úgy tettem mintha ott sem lennének.
 Eltelt egy pár hónap, kicsit tanulgattam, újra elővettem őket. Próbálgattam, nézegettem, megvilágosodtam, és nem volt megállás. Sorra készítettem a maszkos képeket és újra jött a gyűjtögetés, csak most maszkokat gyűjtögettem. Feltúrtam az egész internetet szebbnél szebb maszkok után. A ronda fekete fehér képeket már gyönyörűnek láttam. Olyanok mint a rút kiskacsa akiből csodaszép hattyú lesz. Még mindig kutatok szép és különleges maszkok után, mert a gyűjtögetésnek sosem lesz vége. Ezek a képek is maszkkal készültek.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése